Torsdag

Idag sov jag till kl 15. Har börjat vakna skapligt när jag går av. men idag tyckte jag nog att jag sov en timme för länge.

Blev en tur till biblioteket och fixa lånekort och låna två böcker.

Anonyma skoälskares klubb verkar lovande för Pettersson:) Allt med skor är bra.
Undra varför ingen skriver en bok om världens skor. Kläder gör dom ju böcker om, så varför inte skor?

När jag gick på stan med syrran hittade jag min resväska. Den vill jag ha!
Den leopardmönstrade från Accent är ju klockren. Dock kostade dom lite! 36l = 1195 kr, 66l = 1495 kr och 105l = 1695 kr.
Men tydligen kör Accent 25% på alla resväskor från Travel. Drömma går ju=) 

Och när vi ändå är inne på leopardmönstrat så hittade jag fina gummistövlar. 
 
Nu är det ett bra tag sen jag såg dom. Men dom fanns då på Din Sko.

Ska läsa ett kapitel ur skoklubben och sen laga mat tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0