Ozzy

Nu har jag skaffat mig en liten katt. Ozzy och han är typ 2 år. Var och hämtade honom på Fiahemmet idag. 

Resan hem var lite sådär. Han skrek lite men inget allvarligt, men absolut inget skojigt. Hemma blev han visad toa, matskål och sovplats. Sov platsen blir nog i sängen men mig tror jag. Om han inte har fullt upp i natt och kolla på saker och ting.


La sig under badrumsskåpet och gömde sig lite.


Blev ett besök hos Micke med. Men det är mycket nytt nu. Så han får sin tid på sig.
Imorgon ska jag se om jag kan få på honom ett litet halsband.


Har nog lite svårt att komma till ro.

Börjar nu ta för sig och kolla vad som finns.


Nä ska väl se om Ozzy kommer till ro.

Kommentarer
Postat av: Linda

Sötnos!

Grattis till din nya familjemedlem!!! Kuligt!

2011-08-29 @ 16:34:36
Postat av: Anette

Vilken fining, älskar röda katter :) Grattis! Dock tur vi inte mysumgås hemma så ofta eftersom jag är allergisk ;)

2011-08-29 @ 17:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0