Ozzy 2

Nu har Ozzy vågat ta för sig lite mer. Har sett att han hoppar upp på köksbänken, bakom tvn och fönsterbrädet.

Igår kväll fick jag en puss på hakan när jag hade bäddat ner mig i sängen.

När jag hade lagt mig till rätta på magen så la han sig på ryggen. Uppe mellan skulderbladen men ansiktet i min nacke typ. Så mysigt så.

Och han är så duktig med lådan. I morse när jag vaknade så låg han på filten i soffan. Så när jag gick förbi sprang han ifatt mig och jamade lite och gick in till lådan. Det är som han vill visa att han har gjort ifrån sig i lådan och jag måste göra rent=)

Han låg och slumrade mellan 18 och 22 sen ble vdet livat i luckan här=)



Idga har han varit ensam hemma från 7:50 till 16:30 typ. Han har varit duktig. När jag kom hem visade han att jag var tvungen att göra rent lådan.

Måste dock köpa större matskål och vattenskål. Vill helst ha svarta och vita. Tips på var?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0