Falling down och lite waltz

Jag ska jobba två nätter nu. Det ska bli skönt=) Men jag skulle behöva lägga mig och sova en stund. Men jag kan inte för jag kommer inte till ro. Är just nu en orolig själ.
Och det kan vi tacka försäkringskassan för. Har två räkningar som jag inte kan betala förens dom pengarna kommer.

Jag får en sån lust att göra som Michael Douglas i Falling Down. Bara ta ett gevär och runt och skjuta lite folk. Fast inne på försäkringskassans kontor då.


Men jag väljer att lyssna på Nino Rota's The Godfather Waltz. Balsam för min icke italienska själ=) 

Men ja självklart så funkar det inte att bädda in honom här. Så ni får klicka på namnet ovanför om ni vill höra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0