Helg + Måndag

Helgen har varit helt okej faktiskt.

Fredagen åkte jag med pappa in till stan för att köpa musslor till lördagen. Så när vi åkte hem stannade vi i Melby. Så nu har jag äntligen varit på Nostalgiladan. Mycket fint hade dom faktiskt. Sen blev det en lugnt fredagskväll.

I lördags var ju Micke och Petra här och käkade. Jag bjöd på musselsoppa, vitlöksbröd och tzatziki. Och tzatzikin blev ovanligt lyckad enligt mig. Sen såg vi en film, men jag var nog inte så sugen på den filmen. Tog ju aldrig slut!
Så var vi alla lite trötta tror jag. Så jag la mig skapligt och kollade på film.

Söndag bjöd på revben med Johanna. Hon kom och käkade och berättade om sin helg i Gbg. 

Idag blev en sämre dag! Jag hade planerat att åka in till stan för att lämna papper till AF. Sen handla lite till maten, sola och träna. Men jag hann lämna papper till Af och köpa sallad, gurka och tomat. 
Men lite sur är jag, för jag var så taggad inför träningen. Men får se om jag kanske kan sola på onsdag. 

Imorgon ska jag till ungdomshälsan. Men nu får jag ju se om jag kan gå imorgon. Vill inte vänta med det längre. Men går det inte så får jag väl boka om. Blir så ledsen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0