Klänningar del 2


Aishwarya Rai som var med i Rosa Pantern 2 hade rätt så tråkig klänning. Klär henne men inget wow på den.


Celine Dions klänning var väl sådär tycker jag. Gillar färgen men lite tråkig modell.


Annette Benings klänning gillar jag typ. Hennes örhängen är väldigt snygga. Stilig kvinna i sina bästa år. Dock inte hennes man, han är gammal.


Cheryl Hines såg väl helt okej ut. Men jag vet inte riktigt vad som händer vid höfterna. För mycket tyg på ena sidan så dom satte fast det på andra? 


Gwyneth Paltrow brukar ju sätta fullpott. Och jag vet inte om jag ska hissa eller dissa. Jag gillar den från midjan och uppåt. Men jag är inte så förtjust i den från midjan och neråt. Färgen går hem i alla fall. 


Mandy Moore kände jag inte igen först. Hade dom inte sagt att det var hon så hade jag inte vetat det. Och helt ärligt så var hon mycket sötare förut. Men absolut en fin klännin. Ser lite ut som klänningens överdel är målad på henne. 


Marisa Tomei nailed it! En av mina absoluta favoriter. Älskar det snedskurna vid höften och pluffiga kjolen. Dock kunde hon haft en annan frisyr. MEn i det stora hela I LOVE!


Mark Ruffalos fru har väl den fulaste klänningen ever?!


Michelle Williams klänning känns varken eller. Hon är där och ser bra ut. Men jag gillar frisyren på henne. Hon passar fantastiskt bra i kort hår.


Nicole Kidmans klänning gillar jag. Det är ingen favorit, men jag gillar den. Tror dom sa att den var från Dior. Och att hon har röda skor till är lite coolt. Men jag skulle vilja se illröda läppar också.


Reese Witherspoon är också en av favoriterna. Jag älskar ju svart och vitt. Den vinta kanten påminner lite om en krage. Som om klänningen skulle ha en krage. Me like!


Ser ni vem det är? Asså jag var tvungen att läsa mig till vem det var. Kände inte igen människan. Hon ser ut som en version av döden. En uppklädd döden. Hade liemannen varit kvinna och på oscarsgalan skulle hon nog se ut så. Speciellt med dom två hårslingorna som hänger framåt. Kommit på vem hon är än. Sharon Stone! Klänningen funkar men med ögonen och frillan. Hon skulle ju kunnat vara med i sjunde inseglet "Vem är du?" "Jag är döden". 


Sandra Bullock är skitsnygg i rött. Det var mycket rött på mattan i år . Men jag tror att Sandra lyckades bäst i den röda Vera Wang. Jag skulle nog säga att hon kom tvåa på bästa klänning. 


Mila Kunis hade årets favorit enligt mig. Så fantastiskt fin färg och modell. Den klär henne otroligt fint! Spetsdetaljerna vid bysten gör det ännu finare. Snyggt med den ljuslila färgen till hennes hår. Jag bara älskar den klänningen. Den är för övrigt från Elie Saab.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0