Klänningar

Och först ut är!


Hailee Steinfeld 14 år är nominerad för sin roll i True Grit. Väldigt söt liten flicka i en passande klänning. 


Anne Hathaway är en av kvällens värdar. Denna röda blåsa är från Valentino. Och jag älskar att hon har rött, annars brukar hon vara så blek. Men vet inte om blommorna vid nedre delen är så lyckad. Den översta kan jag ju gå med på, men den nedre?


Amy Adams klär fint i sin klänning. Fast jag tycker det ser lite konstigt ut med halsbandet. Hade hellre sett ett par stora örhängen. Men klänningen är nice, enkel men glittrig. 


Cate Blanchett får faktiskt inget positivt för modellen. Färgen är fin men inget annat typ. Det runda vid bysten påminner om en stolsrygg och ärmarna vet jag inte. 


Herr Bale får ett stort NEJ! DET ÄR OSCARSGALAN RAKA DIG!


Colin Firth är alltid Colin. Men hans fru kanske skulle ha kollat efter ett par snyggare skor. 


Halle Berry ser bra ut. Inget man inte sett förut tycker jag. Ser ut som det har tagit tyg och satt fast ner till.


Helen Mirren klär otroligt bra i grått. Snyggt med det grå/vita håret. En kvinna som åldras med värdighet. Massa plus till henne.


Helena Bonham Carter är ju ovanligt diskret ikväll. Hade trott att hon skulle ha något ännu mer konstigt. Men rätt nice för att vara henne.


Hilary Swanks klänning klär henne väldans bra! Klockrent faktiskt. Men det är inte i samma klass som Sandra Bullocks förra året.


Javier Bardem och Penelope Cruz är ju ett snyggt par. Men hennes klänning var lite tråkig. Härlig färg och detaljer men ingen kul modell.


Jennifer Hudson var tog du vägen! Supersnygg asså, men gillade henne mullig. Men hon är snygg som få men brännan i urringningen. Inte så lyckat där!


Melissa Leo som vann bästa kvinnliga biroll. Gillar hela den där spetsgrejen, men inte axelvaddarna. Kragen älskar jag. Vet inte varför jag gillar stående kragar. Men, jag skulle nog inte ha den på oscar.

Blir fler klänningar senare eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0