Oscar

Filip och Fredrik var kommentatorer inatt. Och dom var aldrig tysta! Asså jag pratar när jag ser tv, men då är det jag som förstör för mig själv när jag inte hör. Men dom förstörde för alla. Idioter är dom!

Dom började med att gnälla på Anne och James. Men kom igen! Det var bra gjort för två som inte jobbar med att "hosta" stora galor. För hur man än vrider och vänder så är inte James eller Anne stå uppare, eller något annat än skådespelare. Att "hosta" och spela roller är helt olika saker. Så i det stora hela tycker jag ändå dom funka.   

Men det som sedan spädde på det hela var att dom pratade när det spelades musik. Musik från filmerna som var nominerade för bästa sång.  
Sen var det bildspelet för att hylla skådespelare som har gått bort under året. Då tog dom upp något om strippklubbar och meningslösa grejer. Sen klämmer dom ur sig att det inte var ett bra år för Memorial. Vadå inte ett bra år?!!! Folk är döda! Vill ni att mer kända folk ska gå bort för att ni ska känna igen folket?! 

Sen skulle Sandra Bullock tala till/om dom nominerade till bästa manliga huvudroll. Asså ett tag hörde jag inte ett smack av vad hon sa.

Jag kan tro att kanal 9 tänkte att F&F skulle vara roliga med kommentarer. För dom har ju i tidigare program haft rätt mycket onödiga kunskaper om allt och ingenting. Så dom kanske kunde ha bidragit med kommentarer/rolig fakta om oscarsgalan. Men så slog det väl slint i hjärnkontoret på dom och dom ville höra sig själva mer.

Så vi som har väntat och längtat ett år efter galan blev förbannade. Alltså folk väntar ett år på galan och dom förstör natten för fler än mig.

Så till nästa år välj två andra!
Det krävs inte kärnfysiker för att veta när dom ska hålla igen kakhålet.

Väldigt negativt och långt inlägg det här men såna kommer ibland tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0