Shopping

Ja, det har blivit lite fynd nu på sista rean.




Supersköna tröjor från Cubus 79kr/st. Inte för tjocka men ändå varma.



Så blev det två blusar från Cubus. En svart och en vit, 49 kr/st.

Så av en ren tur gick jag in och kollade på Åhlens. Hittade blusen som jag tittat på för halva priset=)

149 kr för den tantiga blusen=)

Igår blev det två vaser från Åhlens också. Vet inte om jag är tantig. Eller så kanske jag bara håller på att bli väldigt vuxen.  





Den första är det nog tantvarning på. Men jag tyckte om båda två, så jag kunde inte betämma mig för en. Och så blev det en badrumsmatta.

Sen när jag kom hem städade jag köket. Helt sjukt vad jag fick lust till det. Sånt ryck får man väl typ en gång om året.

Idag ska jag hämta Clara i skolan vid 13:30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0