Sjukhus

Åkte in till akuten idag. Har sovit få timmar inatt och jag har vaknat varenda gång jag rört på foten.

Tack snälla Mathias för att du körde in mig till akuten.

När jag kom dit fick jag fylla i ett papper och svara på frågor. Men sen behövde jag inte vänta så länge. Sen kollade dom lite på foten och skickade mig till röntgen. Där behövde jag knappt vänta 10 minuter innan jag väl kom in. Men efter första omgången så fick jag vänta 45 min innan jag fick gå in igen. Och efter det fick jag vänta en halv timme till typ. Sen tog det ju ett dygn för mig att gå mellan varje avdelning. Så tog ju längre tid än allt det andra=)
Men efter två omgångar på röntgen och två undersökningar så var det en stukning.

Så kanske man kan ana en viss skillnad på foten/ankeln.


Och jag måste rekommendera Black Swan. Fruktansvärt bra film, för att vara en thriller/drama/mystery. Gillar ju inte thriller annars. Men den här kan jag se igen faktiskt. Sen är ju Natalie Portman sjukt snygg i ballerinakjol=)


Speciellt när hon är den svarta svanen i svansjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0