Söndag & Måndag

Igår var pappa här och åt rotmos och fläsklägg. Så blev det lite konstigt. D skulle komma ut men det blev så fel så han åkte hem igen. Men så åkte jag till Linköping vid 22. Så vi hann träffas i alla fall. Blev mest mys och ja ni vet.

Sen klev vi upp ca 7:45 och den människan måste vara den piggaste i världen. Han började stryka, packa, hänga tvätt, skulle handla, bädda rent och duscha. Hundra saker på samma gång. Så jag hjälpte honom lite med strykandet och sängen. Så gick jag  och handla lite åt honom och till frukosten. Så han skulle komma iväg. Mysigt och roligt var det i alla fall=) Så var han så snäll att han körde mig till tåget. Så var jag hemma vid lunch.

Var ju bara att vänta till att klockan skulle bli 14 så jag kunde börja tvätta. Skulle ha tvättat soffklädseln men orkade inte mer. Tog en halv timmes tupplur vid 18. Och det mina vänner var skönt. Men det känns som jag skulle kunna lägga mig nu och sova till övermorgon. 

Så blev det kina mat igen, men jag gjorde den själv=)

Nu blir det soffhäng med en skål godis=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0