Skorna

Idag har jag sovit länge länge. Kan ju ha att göra med att jag går på tre nätters nu. Ska jobba tre nätter på Cedersborg. Vet dock inte om det är vak eller "jobba". Så jag får packa ner några böcker ifall det är vak.

När jag vaknade snöade det som fan. Blir galen räcker det inte nu?
Men så frågade jag på facebook hur många grader det var ute. Jag borde verkligen skaffa mig en egen termometer. Men det får bli nästa gång jag är i stan på dagtid.

Men hur som haver så drog jag på mig termobyxor och jacka, och gick till konsum. Mina skor hade ju kommit. Annars hade jag nog legat kvar i sängen tills det var dags att åka till jobbet.



Båda paren från ellos. Lite svåra att dra upp dragkedjan på båda. Men så var det på kilklacksskorna jag köpte på skopunkten också. Men det töjer sig efter ett tag. Storlek 41 hade blivit stort.

förökte även ta en bild på all snö.

Gick ju så där med all jävla snö!

Och på fredag räknar jag med att min nya mobiltelefon har kommit.

Nu blir det soffan en stund innan det är dags att åka.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vet att du inte ska köpa mer skor, men har du sett Irion fists kollektion på brandos.se-jag dör så snygga de är!!!

2011-01-05 @ 23:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0