Skor

Igår blev det ett varv på stan efter ungdomshälsan. Så då blev det två par skor såklart.
Ett par ballerina från deichmann med runda nitar på. Dom var nedsatta till 124 kr.
Så blev det ett par från Vagabond för 325 kr.


Gick lite för mycket i dom idag=) Men dom var väldigt sköna. Och det gjorde inte ont i min stukade fot.

Idag fick jag ett infall och åkte å klippte mig. Blev såklart ett par tofflor. Även dom från deichmann för 149 kr. Tänkte att jag ska ha dom ute om nätterna. Så därför blev det inget dyrt. Tråkigt med tennissko när det är så varmt.

Och nya frillan är jag jättenöjd med. Ska nog fortsätta gå till modeklipparna. Kostar dock 320 spänn men det var det värt. Tror tjejen som klippte mig läste mina tankar=)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jaa, modeklipparna gick jag alltid hos när jag bodde i nrkp. de är bra å visst 320 kr, men de finns de som är mycket dyrare.

När får vi se bild? =)

2011-06-29 @ 15:02:29
URL: http://mammapappalove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0