Tisdag

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta idag. Känner bara för att ta en stor sup och sova tills det är dags att jobba.
Vatten som läckt i källaren. Foto från studenten, skolkatalogen även den studentkatalogen är förstörda. Böcker och en pärm från usk utbildningen är förstört. Alla prov/inlämningsuppgifter vi hade i högstadiet också förstört. En tv, en extern hårddisk och kläder som stått i vatten. Om vattnet är från avloppen så vill inte jag använda dom kläderna igen.
Får se vad försäkringsbolaget säger. Skulle inte tro att jag får så mycket. Men man kan ju hoppas att det är någon vettig person.

Det var det tråkiga idag. Tråkigt nog för mig.

Det roliga var om jobbet. Jag har fått 4 nätter till. Och det blir ingen ambulering. Så det ska bli gött i sommar.

Förstår inte hur jag kan vara så irriterad över vattnet. Mitt blodtryck är säkert högt som ett höghus. GAAAH! 
 
Får sätta mig och titta på Asterix så kanske jag blir lugnare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0