Torsdag

Kom i säng "sent" imorrse. Det hammrades och borrades i lägenheten bredvid, men som tur var inte så högt. La mig och frös som en ispinne. Vaknade 11:30 och svettades som en gris. Skulle inte ha stängt fönstret.
Så idag blir det typ laga mat och lägga sig och sova igen.

Har gått med i home enter igen. För säkert 511:de gången. Men va fan det är ju schysta erbjudande. Sex filmer till priset av en + portot på 40 spänn. Jag tog Black swan, Trassel, Love & othe drugs, Easy A, Cornelis och Just go with it.
Och mitt åtagande är att köpa en film till fullpris inom sex månader. Deras filmer ligger väl runt 179 och 250 kr så det är så värt det.

Har två nätter kvar av tre. Snart är jag lång ledig igen. Vet inte hur det blir så. Men jag har fått ett hårt schema i sommar. Och jag har fått fyra nätter till så dom pengarna ska sparas till resa. Ska komma iväg, men ännu vet jag inte vars det ska bära av. Lutar åt Turkiet då det är billigt. Eller en Tunisien igen? Förslag på billiga resor?


Var till ica förut! Jag är förvirrad idag. Lagom roligt. Tycker lite synd om min arbetskamrat om jag är så här hela natten!

När jag kommer till kassan så tror jag att jag har tappat min cykelnyckeln. Letar som en tok i väskan och fickorna. Säger till och med till Lisa i kassan att om dom får in en nyckel, så är det min cykelnyckel. Ställer till och med påsen, för att ta ett varv i butiken för att se så jag inte lagt ifrån mig den. Den finns inte. När jag kommer ut så sitter nyckeln i låset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0