Helgen på Gotland

Åkte som bekant till Gotland i fredags. Väldigt trevligt och roligt var det.


Höll på att garva ihjäl mig när jag såg planet. Men det gick ju framåt det också=)

Fredagen blev lugnt med myskväll. På spåret och Big Brother gick på tvn=)

Lördagen blev party party med kompisar till Virre och Linus. Först blev det något ställe med billigt vin. Där satt det ett gäng snubbar och drack. Efter en stund gick vi vidare till någon kår som hette Rindi.

Där var drickat ännu billigare. Virre och jag köpte två flaskor skumpa o bjöd på. Dock hann jag bara få ett glas av den
drickan. Vid två blev de McDonald´s för hela gänget. Sen blev det efterfest hos Virre och Linus. 10 personer på 19 kvadrat var trångt kan jag säga.



På dennna bild är det Veronica, Patrik, Markus och Oskar. Men igår var det någon som sa att Oskar hette Ping eller något=)


Han i hörnet kommer jag inte ihåg namnet på. Annars är det Fredrik, Isabella, Linus och Björn. Om Fredrik skulle ha visat sitt ansikte så skulle ni se att han är lik Shaggy från Scooby Doo. Blev dock fel där vid ett tillfälle när jag skulle säga Shaggy åt honom. Men istället för det kom det ut Scrappy. Men det var ju ur samma serie iaf=)

Sen blev det sova tungt den natten. Men ändå gick jag upp skapligt och mådde oförskämt bra=) Borde ha mått betydligt sämre med tanke på hur mycket jag hällde i mig.

Söndag blev middag på Sunes elefant eller något sånt. Gött mos asså.

Och idag klev vi upp vid 8 så jag skulle hinna med planet 09:30. När jag kom hem la jag mig i soffan och kollade på Svensson Svensson och tog det lugnt.

Nu ska jag gå skrattandes till Konsum! Du vet vem du är och varför!!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0