Lördag och söndag

I lördags blev det Ullared för hela slanten. Dock kom vi inte iväg som vi planerade.
Men det blev en hel del ändå. Handlade för 2600 och ett par skor på scorett. Galet hur mycket cash det gick åt.  
Grejerna får ni se lite då och då. Orkar inte lägga upp allt.

Kan visa iPhone-skalen jag köpte. 
 
Det rosa är i mjukt gummi och dom andra i hårt plast. Tyckte om dom väldans mycket.

Köpte också en epilator och den funkade väl helt okej. Gjorde inte så ont som jag trodde. Klart det kändes, men det var mest nere på anklarna som det faktiskt gjorde ont.

Idag blev det ett varv på loppis i vånga med mamma och pappa. Sen bjöds det på våfflor hos Jonsson.

När jag var på ica så hittade jag den finaste orkidén jag någonsin sett.

Om den inte hade varit så dyr hade jag köpt den. Tror det stod 289 kr på prislappen! Och det är lite väl dyrt tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0