Skor & Stövel

Var på maxi igår och kollade runt lite. Hittade diskborstar och en tröja som jag var tvungen att ha.

Diskborstarna var såna för bröstcancerfonden.

Dom kostade 10 kr/st. Så det var ju bara att passa på.

Hittade skor och stövlar också. Men jag köpte inga så ni kan andas ut.

Det där är en sko helt i min smak. Snygga till sommaren=)


Dessa söta ballerinorna vill jag ha och gå in våren.




Det där måste vara dom två sötaste paren stövlar på jorden. 249 kr/par, sen är det ju bara frågan hur bra dom är.

Så hittade jag ju något för dom små också=)

Lätt att mina ungar ska springa omkring i dom gröna. Lättaste sättet att hålla reda på dom=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0