Tisdag & Onsdag

Igår blev det ungdomshälsan och det blev Mini-Pe. Någon som haft dom innan, eller har? Är dom bra? Jag håller tummarna på dom här iaf. 

Idag har jag, Mia och Adam varit å handlat lite på City Gross. Handlade till fredag men självklart glömde jag ju lite. Och kom hem med mer än vad jag skulle ha gjort. Jag måste nog säga att bästa fyndet är väl dom stora påsarna med fryst sparris. Dom kostar typ 60 spänn och innehåller betydligt mer än två av ica's. Det är positivt med city Gross att dom har allt i stort=) 
Sen städade jag badrummet. Golvet blir sjukt äckligt efter duschen. Det är ju inget lut på golvet så skum efter schampoo och tvål ligger ju kvar. Och bakom skåpet som står i hörnet ska vi inte ens prata om. BLÄÄ! 
Så nästa gång jag är på Ikea får det bli ett skåp som ska sitta på väggen. 

Nu är det Mumien på tv=) 

Kommentarer
Postat av: Linda

När kommer resten av Gekås fynden??? Vill se ju!!!

2011-03-31 @ 13:40:26
Postat av: Mikaela

åh, fin design på bloggen! :-) allt bra? kram

2011-03-31 @ 14:09:40
URL: http://miamikaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0