Ullared

Imorgon ska jag göra det jag är bäst på. Nämligen bränna pengar på Gekås=) Dock vet jag på ett ungefär vad jag ska ha. Jag ska försöka hitta underkläder och tunikor till sommaren. Kanske blir några bäddset bara för att det är skoj med fina lakan. 

Ikväll ska jag hem till mamma och pappa. Ska bli trevligt att se vad dom bjuder på. Hoppas dom ska se Så ska det låta=)
 

Just ja! Funderar på att köpa en epilator. Någon som vet om det gör för jävla ont, eller om det går att stå ut med smärtan?

Kommentarer
Postat av: Petra

Ska man vara fin får man lida pin! Har inte testat någån sådan men att vaxa går att stå ut med... själv föredrar jag de hårborttagningskrämerna på sprayflaska =)Funkar till ben och bikinilinje men inte under armarna ajajaj

2011-03-25 @ 11:56:43
Postat av: Anette

Gör FÖRDJÄVLA ont ;)

2011-03-25 @ 15:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0