Fynd

Fler fynd från Gekås.


Två svarta linnen blev det. Borde ha köpt fler! För det är nog dom skönaste linnen jag har ägt.


Den här är ju för söt så den föll ner i vagnen. 



Det här linnet är egentligen för mammor. MEn jag var tvungen att prova det. Och det satt som ett vanligt linne så det föll också i. Man ska ju inte köpa kläder för gravida om man inte är det, eftersom det är oftast sytt med extra utrymme för magen. Men dett afunka som ett vanligt=) Och den lilla volangen på axeln gjorde det ännu mer intressant. 

 
Blev två par av dessa randiga trosor.


Så blev det bh som matchades med trosor. Fast det blev fem par av dom trosorna. Det är ju sjukt svårt att hitta snygga, sköna och svarta spetstrosor. Så när jag väl hittat är det väl bara att passa på=)


Så blev det äntligen ett tidningställ. Har kollat på ett sånt inne i stan men varit för snål för att köpa den. Så nu blev det fan av!! 


TREsemmé är nog det bästa shampoot jag vet just nu. 


Självklart ett par skor från Scorett Outlet. Kunde inte låta bli! 

Har väl lite små grejer att visa men det får bli en annan dag.


Kommentarer
Postat av: Linda

Tackar, uppskattar när du gör som jag vill ;)

Ska dit imorgon, men jag ska fan inte göra av med så mycket, ska bara köpa ett koppel, men jaja -vi får väl se hur det blir med den saken...

2011-03-31 @ 20:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0