Gubben

Hämtade ut paketet rätt snabbt faktiskt. Kunde inte hålla mig=)
Och det var mycket större än vad jag hade förväntat mig. Och knivarna som kom med var riktigt bra.







Är grymt nöjd!

När CK och jag var i stan passade jag på att kolla efter tapeter på rusta. Dom jag hade tittat på och ville ha blir det inte. Det var silvrigt där jag trodde det bara var grått. Så nu får jag tänka om.

Så gick vi in på Bolagret också. Där har dom så sjukt mycket fina grejer ny. Blev väldigt kär i en greja som ska hänga. Men köpte den inte. Det fanns ingen prislapp så då var den nog för dyr i alla fall=)

Men jag hittade en flaska för 99kr. Finns en likadan på Åhlens men betydligt dyrare än den här.



Och nästa helg hoppas jag på att få kunna hem mina köksmöbler. Så då får vi se om jag kanske har varit duktig och tapetserat om=) Drömma går ju!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0