Köket

Sitter och funderar på om jag ska höja standaren eller ha tillval till lägenheten. Och då blir det ju i köket. För det är ju köket som ser förjävligt ut.

Men då funderar jag på kökspaketet och en annan spis/ugn. Vill ju inte ha dom här fula lådorna längre. 
I kökspaketet ingår luckor, lådinsats, beslag och bänkskiva. Finns tre olika färger och typer och luckor. Tre olika bänkskivor och fyra olika beslag. Så vad tror ni? Det skulle bli en kontantinsats på 1000kr. Så blir det ju månadsavgift på 240kr för både spis och nya köksluckor.

Jag får fundera på det en stund. Måste ju höra om det "passar" mitt kök också. Inte säkert när man pratar med hyresbostäder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0