Lördag

Idag blev det handling. Dock besviken på City Gross. Ingen bra kycklingfilé eller panerad fisk. Så nästa gång blir det maxi igen. Jag tycker bäst om maxi!  Men nu har jag mat hemma iaf.

I torsdags var jag på IKEA med Mia. Köpte nytt porslin för presentkorten jag hade kvar. Men måste köpa till två assietter. För dom var slut när vi var där. Mia handlade till sin hall. Och tror det blir snyggt som fan i den hallen. Hon köpte två ramar med bilder till. Så jädrans fina. Ville också ha dom men det blir nog för smått över min soffa.
Så köpte hon en jättefin blomma. Curcuma heter den. Googla på den så ser ni.

Blev en sväng till Ö&B i Linköping också. Och där hittade jag två blommor. Två jättemörka Kallor. Trodde dom var svarta först. Men när man kom ut i bättre ljus var dom lila. Men dom är så mörka så det gjorde inget=)




Det bästa var att jag hade sett en på Ica för 129 kr, men då blev jag för snål för att köpa den. Men på Ö&B kostade dom 69 kr/st. Ibland lönar det sig tydligen att vara snål=)

Vid 18 kommer mamma, bror och moster. Vi ska käka och se film. Ska kanske ta och göra salladen så den är gjord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0