Ojoj

Nu har det varit sån där tillfällig död här. Det händer ibland=) men nu ska jag se om jag kan återberätta vad som hänt.

Jag har en fast tjänst i kommunen nu. Så jag är inte längre arbetssökande. Har fått schema på 14 nätter på 6 veckor. Vill gå upp till 18 nätter på 6 veckor. Men chefen har sex månader på sig att ge mig det. Men jag vet i alla fall att jag ska vara på Hallegården i sommar. Så jag behöver inte pendla i sommar.

Får nog köpa en solsäng så kan jag ligga och sova på baksidan i sommar=)

Just nu håller jag på att läsa arbetstidslagen. Faktiskt rätt så intressant, men sjukt mycket text. Men det går la in och lika snabbt ut ur huvudet.

Den 4 Juni ska jag till Ullared igen=) Hoppas dom har några fina bäddset och tunikor.

Men för första gången så kan jag ta ut semester. Men jag ska bara ta semester kvällen den 3 juni till den 4 juni. Sen får vi se om jag ska ut och resa något i september eller oktober. Inte hundra på det än.

Har kollat lite på Kroatien, men man vet aldrig=)


Idag har det varit på APT på Halle så det blir 2 timmar extra lön. Sen ska jag på någon undervisning i novell/gull olle den 19 maj. Men det är 8:30 - 12:00, andra ska gå mellan 12 och 16 eller något sånt. Och jag är ju så morgonpigg!! Men jag får väl sitta och smyga ut gäsparna.

Får skriva mer imorgon. Är så sjukt trött. Fast det positiva är väl att jag kommer upp skapligt imorgon.

Ledig till söndagkväll och jobbar en natt, sen är jag ledig till lördagkväll igen. Det lönar sig att vara flexibel och jobba som en slav ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0