Söndag

Idag är det jobb som gäller. Så jag ska krypa ner i sängen igen och läsa lite. Somnar säkert till en snabbis=)

Igår när jag kom hem från mamma och pappa fick jag arbeta med avloppet. Var stopp i toan. Men mamma sa åt mig att spola i golvbrunnen. Och det var på tiden! Var ju inte lite hår där! Blääää!
Men nu går det bra igen. Får kanske göra det som en rutin att göra rent golvbrunnen en gång i veckan.

Och det ännu mer otroliga är ju att det fortfarande ser städat ut här. Inga kläder på golvet eller skor i oordning. Jag städade i onsdags, så det är många dagar det. På onsdag kan jag bara dammsuga, damma och skura golven.

Om det blir nya luckor får jag nog och skrubba köksgolvet för hand. Gjorde det ju med hallen och badrummet.

Får se om jag har något intressant att skriva imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0