Vad ska man hitte på?

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Har ju städat så det behövs ju inte. Och inget jobb eller så heller. Ska man rensa skåp och garderober?
Garderoberna kan ju vara vettigt eftersom jag ska till Ullared snart. Så då kan jag behöva plats i den. Så skulle jag kanske behöva gå igenom skåpen i köket. Finns rätt så mycket som jag egentligen inte använder. Så kan jag ju passa på att slänga det, när vi ändå är igång med slängandet. Ska slänga mitt köksbord och stolarna.

Så får jag lov att åka in till chilli att beställa ett nytt bord och stolar.



Det blir det bordet och stolar. Men jag vet inte riktigt om jag ska ha fyra eller fem stolar. Dom hade ju fyra stolar och bordet för 2000kr. Så kan man ju köpa till en stol. Men som sagt vet inte än.

Var ju på stan med syster igår. Vi hittade en divansoffa som jag skulle kunna tänka mig. Men det tar emot mig att sälja min Ektorp. Älskar ju det blommiga tyget! Så det får bli en billig fåtölj från Ikea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0