Lampor 2

Gick på stan idag och snubblade till på Clas Ohlsson. Slog ansiktet rakt i en lampa som jag köpte.
Nä, det gjorde jag inte. Men det var inte långt ifrån.
Gick in för att köpa ny lampa till golvlampan. Och då gick jag för bi den. Även tänkte jag att jag ska inte ha den och gick där ifrån med mina glödlampor.
Men vid H&M ungefär blev jag tvungen att gå tillbaka och köpa den.



Blev ett jävla jobb att få upp den. Först hade jag ingen liten liten skruvmejsel att skruva fast uttaget med. Så jag fick använda en nagelfil och det tog sin stund.
Sen när jag drog ur kontakten på den gamla lampan så lossnade honan från taket. Det var bara två små kablar i taket kvar. Så då fick jag försöka få dit honan igen. Men utan skruvmejsel så går det inte. 
Fick lov att cykla hem och leta efter en liten mejsel. Och dom brukade ligga över allt när jag bodde hemma. Men inte nu längre. 
Hittade iaf en liten en och cyklade hem. Skruvade fast honan och vips så fixade jag det själv. 

Det trodde jag inte om mig själv. Tycker det är läskigt med el och sånt där. Men skruvade ur proppen för säkerhetens skull.  Lite sne bild, men bra i verkligheten=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0