Gaygalan

När är hetrogalan? Bara undrar.

Och vet inte riktigt hur dom tänkte med årets film. Asså Black Swan var nominerad. Om den vann då? Skulle dom skicka priset till Hollywood och hoppas på att Natalie Portman ställer det i bokhyllan? Nu vann ju Kyss mig som var gjord av en svensk.
Förlåt alla gays där ute. Men jag tror inte att dom i Hollywood hade brytt sig ett dug om dom blev årets film på gaygalan. Eller att alla gays tycker den filmen skulle vara årets bästa.

Men jättefint att ni har en egen gala och så, jättefint.

BTW var har Darin gömt sig sen sen reklamen för Telia?

Bläää, Christer Björkman. tycker inte om att se honom. Vad skulle han göra om inte melodifestivalen fanns? Och den tronen är dags att kliva ner ifrån nu. Nu kan någon annan ta över den. Någon annan bakåtsträvare som bara vill ha ett program. Istället för 100 som det är nu.

Maria Wetterstrand? Är där för? Jag har nog missat något.

QX hedrspris går till Expo det kan ju vara vettigt. Way to go homos=)

Åh så kommer Petra Mede. Det gör ont i hela mig nu. Speciellt i bihålerna gör det extra ont.

Hoppas Glenn Hysén blir årets hetro. Men det blev det inte. Det blev en judisk präst som tänker viga homosexuella. Så det var ju bra det med.


NÄ, nu tar jag min huvudvärk med mig till sängs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0